NABÍDKA TÉMATICKÝCH MODULŮ PRO SETKÁNÍ LEDEN – ČERVEN 2018
- Strategie řízení třídy: respekt a pravidla – 16. ledna
- Chválení a odměňování (co, kdy, jak chválit, co nechválit, odměny) – 13. února
- Podpora sociálního a emočního vývoje dětí (poznávání emocí, jak je rozvíjet) – 6. března
- Sebeovládání a agresivita, zvládání vzteku a uklidnění se – 10. dubna
- Proaktivní strategie práce s nevhodným a rušivým chováním dětí – odstraňování – 15. května
- Individualizace – chápání odlišností a normality, inkluzívní přístup v kolektivu třídy – 5. června
NABÍDKA TÉMATICKÝCH MODULŮ PRO SETKÁNÍ 2018/2019
- Adaptační proces – adaptace dítěte a rodičů v MŠ – 18. 9. 2018
- Vytváření pozitivních vztahů s dětmi, vhodná komunikace, popisný jazyk – 16 10. 2018
- Pozitivní vztahy s dětmi, respekt, důvěra co komplikuje vztah učitelky a dětí – 13. 11. 2018
- Strategie řízení třídy: respekt a pravidla v chování – 11. 12. 2018
- Pozitivní přístup k dítěti, pěstování žádoucích návyků hospitace, pozorování – 16. 1. 2019
- Chválení a odměňování (co, kdy, jak chválit, co nechválit, odměny) – 19. 2. 2019
- Podpora sociálního a emočního vývoje dětí (poznávání emocí, jak je rozvíjet) – 19. 3. 2019
- Sebeovládání a agresivita, zvládání vzteku a uklidnění se – 16. 4. 2019
- Proaktivní strategie práce s nevhodným a rušivým chováním dětí – 14. 5. 1019
- Praktické ukázky aplikace metodiky Dobrý začátek v praxi – 11. 6. 2019
NABÍDKA TÉMATICKÝCH MODULŮ PRO SETKÁNÍ 2019/2020
- Adaptační proces – adaptace dítěte a rodičů v MŠ. 24. 9. 2019
- Vytváření pozitivních vztahů s dětmi, vhodná komunikace, popisný jazyk. 15. 10. 2019
- Pozitivní vztahy s dětmi, respekt, důvěra co komplikuje vztah učitelky a dětí. 12. 11. 2019
- Strategie řízení třídy: respekt a pravidla v chování. 10. 12. 2019
- Pozitivní přístup k dítěti, pěstování žádoucích návyků, hospitace, pozorování. 14. 1. 2020
- Chválení a odměňování (co, kdy, jak chválit, co nechválit, odměny). 11. 2. 2020
- Podpora sociálního a emočního vývoje dětí (poznávání emocí, jak je rozvíjet). 17. 3. 2020
- Sebeovládání a agresivita, zvládání vzteku a uklidnění se. 14. 4. 2020
- Proaktivní strategie práce s nevhodným a rušivým chováním dětí. 12. 5. 2020
- Praktické ukázky aplikace metodiky Dobrý začátek v praxi. 9. 6. 2020
NABÍDKA TÉMATICKÝCH MODULŮ PRO SETKÁNÍ 2019/2020
- Adaptační proces – adaptace dítěte a rodičů v MŠ. 24. 9. 2019
- Vytváření pozitivních vztahů s dětmi, vhodná komunikace, popisný jazyk. 15. 10. 2019
- Pozitivní vztahy s dětmi, respekt, důvěra co komplikuje vztah učitelky a dětí. 12. 11. 2019
- Strategie řízení třídy: respekt a pravidla v chování. 10. 12. 2019
- Pozitivní přístup k dítěti, pěstování žádoucích návyků, hospitace, pozorování. 14. 1. 2020
- Chválení a odměňování (co, kdy, jak chválit, co nechválit, odměny). 11. 2. 2020
- Podpora sociálního a emočního vývoje dětí (poznávání emocí, jak je rozvíjet). 17. 3. 2020
- Sebeovládání a agresivita, zvládání vzteku a uklidnění se. 14. 4. 2020
- Proaktivní strategie práce s nevhodným a rušivým chováním dětí. 12. 5. 2020
- Praktické ukázky aplikace metodiky Dobrý začátek v praxi. 9. 6. 2020
Setkávání se uskuteční pravidelně jednou za měsíc v úterý od 14.00 – 16.00 hodin
v MŠ Březinova 114 formou diskutování a sdílení zkušeností, řešení konkrétních situací ve třídě, s rodiči…videoukázky, scénky s maňásky…
Z každé školky je vítána účast i dvou pedagogů, mohou se střídat nebo si vybrat témata.
Setkávání povede Mgr. Jarmila Bučková a Bc.et Bc. Dana Rychlíková. Zúčastněné školky obdrží i sady pomůcek a obrázkových karet na procvičování emocí a sociálních dovedností (karty, puzzle, bingo…, metodiku „Dobrý začátek“), pracovní listy s náměty. Na konci obdrží účastníci osvědčení. Setkávání se osvědčila i pro učitelky s kratší praxí – pomáhají zvládnout management třídy a budovat důvěru s rodiči.
Vzhledem k velkému zájmu prosíme o přihlášení co nejdříve, stačí mailem na adresu: msbrezinova30@msmozaikaji.cz.